URBAN WELLNESS / DAFNA GRAIF | Zucker

URBAN WELLNESS / DAFNA GRAIF

 

דפנה גרייף, מעצבת גרפית, בת 50, בת זוגתו של איש האמנות אריה ברקוביץ, אמא לדוגמן מיכאל ברקוביץ ולאלה, צלמת שחזרה בתשובה וסבתא ליוסף. 

Dafna is wearing the drape top, shop now

וולנס - מה זה אומר בשבילך? 

המושג הזה מכניס אותי פנימה, רחוק מכל סדנא או תוכנית ניקוי רעלים שהעולם מציע. באופן הבסיסי, הראשוני ביותר, אני מרגישה טוב בתוך עצמי, ומנקודת המוצא הזו לומדת מה מזין אותי, מה מצית אותי, מה מרגש אותי, מה תואם את הגוף ואת הנפש שלי. 

Dafna is wearing the milano zipper top, shop now, the boyfriend jeans, shop now 

את מתרגלת יוגה בשיטת איינגר - ספרי איך היא שונה מכל שיטה אחרת

 תמיד עסקתי בפעילות גופנית, אך אני מודה שלא כל כך תרגלתי זרמים אחרים ביוגה. כשהפכתי לאמא הגעתי אל הפילאטיס. אחרי כמה שנים באופן מקרי יום יומי נכנסתי לשיעור איינגר יוגה, והרגשתי התגלות. כמו למצוא את אהוב לבך, כמו ההתרגשות בלימודי עיצוב בשנה הראשונה, הרגשתי שהגוף שלי נדרש לקיים את כל מה שאני מאמינה בו, את כל כללי הזהב בגיאומטריה, והפועל היוצא מהם מדבר על תודעה ועל הנפש, וגם שם הרגשתי כל כך מוכר וצלול וממלא. הדיוק שבתורת היוגה הזו, האופן בו אין-סוף הוראות ופרטים מתכנסים אל תוך צורה אחת בלתי מתפשרת וחדה, ועם זאת זורמת ומרוממת כל כך. גם המילה שקט נכנסת למשוואה הזו. 

Dafna is wearing the zipper milano top, shop now

כיצד את מגיעה לאיזון והרמוניה בחיים?

הכלי החזק ביותר שקיבלתי הוא האינטואציה. המוטו שלי הוא לפעול בהרמוניה, בחיובי, מתוך אהבה. כך אפשר לעמוד מול קושי או כאב. כשהדרך בהירה, כוח הרצון והנחישות מתגייסים. ההתמדה מגיעה ממקום של בטחון ולהט. מילת מפתח אותה אני צריכה לתרגל היא גמישות. גמישות בגוף זה תירגול תנוחות היוגה, והן המביאות אותי לשמירה על גמישות מנטלית. כל חיי הבוגרים ניהלתי דיאלוג בין האינטימי והציבורי. היום אני מוצאת קשר בין הנפש שלי ובין העולם, וכשהעולם מבחוץ מתמזג עם הפנימי, תחושת היציבות והעושר אפשריים לי. 

Dafna is wearing the lightweight open back knitwear, shop now

 איזה תפקיד התזונה תופסת בחייך ומה המאכל האהוב עלייך? 

לא אכחיש שהתזונה תופסת מקום משמעותי בחיי. הסכמתי עם הגוף שלי איזה מזון עושה לי להרגיש טוב ומה אני אוהבת, ומתוך החוקים האלה אני פועלת. אני מאמינה במהלך שניתן להתמיד בו, לא במתקפות קצרות-מועד, וברגע שזה מתאים לי, זה הופך להיות חלק מחיי. כמעט בכל מפגש שלי עם אוכל, יש משהו שאני לא אוכל (כמו בטבעונות, כמו בדוסיות, זו אני, בנוסח אישי). אני מעדיפה מלוח על פני מתוק, לא יכולה בלי סלט ירקות טרי!

יוגה מסמלת התמדה, דיוק ושאיפה לשלמות, ועם זאת חמלה ואהבה עצמית - היכן זה פוגש אותך כאישה וכמעצבת? 

מאז שאני זוכרת את עצמי, הצורה, הגוון, הפרטים הקטנים מושכים אותי. דיוק מרגש אותי, חכמה שלא באה על חשבון נדיבות מרוממת.אני נמשכת לניגודים. אוהבת מסורת וקלאסיקה לצד העכשווי והחצוף; אוהבת הרמוניה ויופי לצד הדחוי המביא איתו התעוררות, וגם אפרוריות המביעה אי נעימות מסויימת. להכי יפה בעולם עם שריטה קטנה; להכי נוח בעולם עם דקירה קלה; שלמות שיש בה איזשהו פגם בלתי צפוי, איזה לכלוך מפתיע, כל אלה ממלאים אותי בהתרגשות. כל מה שהוא אמת, וגם אם היא לא האמת שלי, הוא נכון ואסתטי ושלם. את הערכים האלה אני מבקשת לקיים גם במפגשים ובפרוייקטים המקצועיים שאני מנהלת. המעורבות הרגשית עם הלקוח ולימוד הפרויקט, ואז תרגום כל אלה לשפה המקצועית ולמוצר סופי. 

Dafna is wearing the contrast stitch shirt, shop now

כיצד נראה היום שלך ועל מה לעולם לא אוותר

מתעוררת עם שעון, בזמנים עמוסים, או באופן טבעי. שותה כוס מים. מתקלחת.יושבת עם האיש שלי, אריה, למפגש קצר של בוקר ליד שולחן האוכל בבית. ואז לעבודה: אם בפגישות עם אמנים/ אוצרים או בבית הדפוס. לקראת שלוש ממציאים הזדמנות לאכול יחד צהריים (לפעמים הבת והנכד מצטרפים) ואז ממשיכים את היום. שעת אחר הצהריים מהווה נקודת ציון לאמצע היום, שם לוקחים כל סוג של אתנחתא, פאוזה, בשביל להמשיך (תנוחת שיקום קלה לדוגמא). שני ערבים בשבוע מוקדשים ליוגה, ובשאר הימים בילויים, חברים, עוד עבודה או בילוי של בית. טקסיות חשובה לי בחיים. אינטראקציה בין אנשים משמחת ומפרה אותי. לעולם לא אוותר על מקלחת הבוקר והארוחה הראשונה. 

Dafna is wearing the lightweight open back knitwear, shop now

האם יש לך שיגרת יום קבועה? 

מצד אחד אני מרגישה טוב בבית ובמוכר, ומצד שני שומרת באדיקות על הגמשת שיגרת חיי. שיגרת חיי די קבועה אבל הפרופורציות והקצב בתוכם משתנים. כל תקופה מבקשת התייחסות אחרת, והחכמה היא להבחין ולהענות לה. אני מוצאת שיש תקופות שכלפי חוץ כלום לא משתנה, והתנועה היא מפנים, ויש תקופות שהמהלכים קורים בחוץ, ואילו הפנים שקט. 

Dafna is wearing the drape top, shop now, the contrast stitch shirt, shop nowthe beige classic pants, shop now

התפיסה של וולנס סובבת סביב הרעיון שאנחנו תמיד שואפות להעניק לעצמנו את הטוב ביותר ולעולם לא להתפשר על פחות מכך - צוקר הוא מותג המאמין בצרכנות מצומצמת איכותית ומדוייקת, כיצד שניהם משתלבים בחייך? 

אני מעריכה איכות עם פשטות וחכמה. תפירה ובד משובחים. הארון שלי מחזיק פריטים שרכשתי לפני יותר מעשרים שנה, ורק חוסר הצניעות שלי ממשיך למלא אותו בפריטים תפורים היטב, בחומרים וחיתוכי בד גאוניים. לא אתפשר על איכות. תמיד אעבוד עם חומרים איכותיים, תמיד עם אנשי מקצוע ומלאכה מעולים. 

את מטיילת הרבה בעולם, איפה המקומות הטובים ביותר לרטריט או חופשה בריאה? 

המקום הטוב ביותר לרטריט עבורי הוא "הבית". אני נוסעת בעולם מתוך סקרנות, מתוך רצון לראות חדש, אחר. הנסיעות וההתרחקות מזינים את בסיס האם. 

Dafna is wearing the contrast sleeve shirt, shop now, the cool fit blazer, shop now

את אישה עובדת ועסוקה, אמא ולאחרונה גם סבתא - איך משלבים בין כל הכובעים? 

מרגע שלמדתי שהתזונה הרוחנית שלי קשורה ללב, לתקשורת אנושית, לשם אני שואפת. אני מייצרת לעצמי זירה אופטימלית כזו המאפשרת לי לפרוח בה. החיים הם מסע ללמוד את עצמך ונסיון לשמור על הזירה הזו - לעתים אני חורגת ממנה, ואז חוזרת אליה שוב. פעם הייתי מסוגלת להתעמק רק בדבר אחד ולא היה קשר בין כובע לכובע. היום למדתי למזג בין הדברים: הסבתאות מפרה את העיצוב, האהבה לאמנות ולמוסיקה את הקשר המשפחתי. תחושת העצמאות והייחוד שבי המתחברים עם הטבע, הופכים הכל לאפשרי.

תודה ענקית לאודי סהר הבעלים של ״אורבן שאמן״ מקום רווי בוולנס, אוכל בריא וסדנאות טיפולים ויוגה.

Udi is wearing the men's essential t-shirt, shop now


Leave a comment

Comments will be approved before showing up.

*
למדוד בבית

על מנת להקל עליך את תהליך הרכישה, אנחנו מאפשרים לך למדוד בבית ולשלם רק על הפריטים שמתאימים לך

איך זה עובד?
  1. הוסיפי עד 5 פריטים לסל הקניות
  2. סמני את האופציה - למדוד בבית בסל הקניות ושלמי רק 1% מערך ההזמנה
  3. הפריטים ישלחו אל ביתך עם שליח בחינם
  4. מרגע קבלת הפריטים יהיו לך 72 שעות להחליט איזה פריטים ברצונך לשמור.
    בתום 72 שעות אנחנו נחייב אותך רק על הפריטים שהחלטת להשאיר אצלך.
איך מחזירים פריטים?

עלות המשלוח חזרה על חשבון הלקוח