MEET THE BASIC WOMEN I Anat & Einat | Zucker

MEET THE BASIC WOMEN I Anat & Einat

איך אתן מגדירות את החלל המקסים שהקמתן ?

החלל שהקמנו הגיע אלינו כאילו מהחלומות , הוא שימש בעבר כבית ספר לברזל, ובעזרת חברים טובים ויכולות אלתור ויצירתיות גבוהות, בתקציב מצומצם ובזמן כמעט בלתי אפשרי הפכנו אותו לבית של בייסיק והוא ״ספינת האם״ של המותג, חלל שטומן בחובו את כל המאווים שלנו, התשוקות והחלומות ומאפשר לכל אלה פשוט להיות.

איך אתן מכירות?

ניפגשנו לפני 12 שנים, שתי אמהות צעירות בגן הילדים של הבכורים שלנו שהיו אז בני שנתיים , עינת מעצבת גרפית במקצועה וענת מעצבת  פנים עצמאית. החיבור היה דיי מהיר , בעיקר בשל העובדה שבן הזוג של עינת גדל יחד באותה שכונה של ענת ובנוסף, גילינו שהחיים חיברו אותנו הרבה שנים לפני שניפגשנו באודים מכיוונים שונים ודרכים מקבילות שעברנו בדרך. מהר מאוד גילינו שיש לנו הרבה מן המשותף, טעם זהה כמעט בכל דבר, בלבוש, בעיצוב ואפילו תחביבים משותפים וידענו תמיד שיום אחד כל אחת מאיתנו תעשה שינוי בחייה וניצור משהו ביחד, ואכן כעבור 4 שנים, היום הזה הגיע והשאר  היסטוריה, השנה חגגנו יום הולדת 8 לבייסיק.

איך הבוקר בכפר שלכם נראה? 

הסטודיו שוכן בלב פרדס של קלמנטינות ומטעי זיתים, מוקף בטבע וציפורים, ומידי בוקר אנחנו מגיעות מוקדם לסטודיו ושותות את האספרסו שלנו תחת סוכת הגפן , נושמות עמוק וסופגות את הטבע וטוענות את עצמנו לעוד יום עמוס ושוקק.

 

מקום בעולם שנותן לכם השראה?

וואו! זה קשה! מכל מקום אנחנו מקבלות השראה, על אמסטרדם אין ויכוח , היא תמיד עושה לנו טוב ,פותחת לנו את הראש , משהו באסטטיקה ההולנדית , בירידה לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בכל דבר, ביכולת המופלאה שלהם להמציא כל פעם מחדש את המושג אקלקטיות עם המון פשטות, עושה לנו את זה בגדול. ויש את הים , באשר הוא בכל מקום בעולם , הוא מאוד משמעותי עבורנו וממנו מגיעה השראה , הצבעונית,החומרים ,השקט, הפשטות והיופי : עץ שנסחף ונפלט לחוף ,רשת דייגים קרועה, סירת דייגים ישנה, החול , הצדפים ,האנשים.. הכל!.

5 פריטים שהם essential עבורכם ?

כוס יין משובח / ג׳ינס טוב/ חולצת טי שירט בייסיק/ חוף ים קרוב ושמיכת ענן של בייסיק שפשוט משנה חיים

מה תרצו לעשות שתהיו גדולות?

בדיוק אותו הדבר, ללכת אחרי הלב שלנו ולהקשיב לו ולהמשיך לחלום כל יום מחדש

לאן תסעו לחופשה ? 

לכל מקום שיש בו ים, צדפים, אוכל פשוט ומשובח משהו טוב לשתות ומשהו טוב לרקוד, כי זה מה שעושה לנו הכי טוב

אם הייתן צבע, איזה צבע הוא היה?

הצבע של הים: כחול וירוק ולבן וסגול ואפור וטורקיז, כזה שמשתנה כל הזמן עם עונות השנה המתחלפות בדיוק כמו שאנחנו משתנות כל הזמן ועדין ,תמיד אנחנו, תמיד ים.


Leave a comment

Comments will be approved before showing up.

*
למדוד בבית

על מנת להקל עליך את תהליך הרכישה, אנחנו מאפשרים לך למדוד בבית ולשלם רק על הפריטים שמתאימים לך

איך זה עובד?
  1. הוסיפי עד 5 פריטים לסל הקניות
  2. סמני את האופציה - למדוד בבית בסל הקניות ושלמי רק 1% מערך ההזמנה
  3. הפריטים ישלחו אל ביתך עם שליח בחינם
  4. מרגע קבלת הפריטים יהיו לך 72 שעות להחליט איזה פריטים ברצונך לשמור.
    בתום 72 שעות אנחנו נחייב אותך רק על הפריטים שהחלטת להשאיר אצלך.
איך מחזירים פריטים?

עלות המשלוח חזרה על חשבון הלקוח