HAPPINESS IS A CHOICE / MEY & BOAZ KAHN | Zucker

HAPPINESS IS A CHOICE / MEY & BOAZ KAHN

מיי ובועז קאהן, הכירו בבצלאל במחלקה לעיצוב תעשייתי, 3 חודשים לאחר מכן החליטו להתחתן, ומיד אחרי החתונה שהתקיימה בשנה השנייה ללימודים, החלו לעבוד יחד והקימו את ״סטודיו קאהן״. במהלך הלימודים זכו במקום הראשון בתחרות בינלאומית של מגזין העיצוב DESIGNBOOM ומאז זכו במספר רב של תחרויות נוספות והציגו בתערוכות רבות בארץ ובעולם.

סטודיו קאהן מעצב ומייצר מוצרים  בתחום ה ״דיזיין ארט״ העשויים ביציקות קרמיקוה מדויקות המתוכננות בתוכנות תלת מימד. העבודה שלהן מתאפיינת בקו נקי , חד ובועט וברמת גימור גבוהה ומוקפדת.

.יש להם 3 בנות, 5 תרנגולות ,2 ארנבים והם גרים במושב רמות השבים

בסופ״ש הקרוב 21-22 ליוני נתארח בממלכה שלהם לאירוע מכירה משובח לפרטים >>

1. אתם בני זוג, הורים ל 3 בנות, שותפים לעסק וליצירה ונמצאים כמעט כל היום יחד, מה המתכון לסוג כזה של זוגיות?

בועז: אני רואה את הזוגיות שלנו כתהליך יצירה משותף, ולדעתי זה המתכון. התהליכים שאנחנו עושים בסטודיו לא מאוד שונים ממה שאנחנו עושים בבית כמשפחה, עם הילדות. אני מייחס את זה הרבה מאוד לעניין היצירה כמו יצירה של ילדים , יחסי גומלין שלנו כזוג, כהורים וכיוצרים.

מיי : יש משהו מיוחד ומקרב בהתרגשות הגדלה שלנו מהעסק, מהעבודה ומהיצירה המשותפת, ברור שזה לא פשוט ויש אתגרים גדולים , אבל בגדול אנחנו דיי משלימים אחד את השני בהרבה תחומים - מוסיקה, אוכל, סגנון חיים ותהליכי חשיבה, וזה מה שמאפשר את השותפות האינטנסיבית הזו.

2. מהי שיגרת הבוקר שלכם ?

6:00- בועז שוחה בבריכה בכפר או יוצא לעבוד בגינה ולטפל בתרנגולות

6:30 -השעון המעורר מצלצל בבית במשך 12 דקות

6:40 -מיי והבנות מגרדות את עצמן מהמיטה ובועז מכין סנדוויצים, מארגנים את הבנות למסגרות, שותים קפה מקינטה טחון במטחנה עם ריח של אירופה ואוכלים צנים עם חמאה וריבה.

7:45- יוצאים לעבודה באופניים 

7:50 - מגיעים לעבודה והולכים לראות מה יצא מהתנור

3.   אתם מגיעים לסטודיו יחד מידי יום, מה חלוקת העבודה בינכם?
  

את תהליך העיצוב, המחשבה והתכנון אנחנו תמיד עושים יחד.יש לנו יום בשבוע שמוקדש לפיתוח ויש בו הרבה בריין סטורמינג, סקיצות ובנייה במחשב.משם מתפצלות דרכינו- מיי לשיווק , מכירות וניהול העסק ובועז מנהל את בית המלאכה והייצור

4. מה היה החזון שלכם שהקמתם את ״סטודיו קאהן״?

רצינו להקים עסק שיאפשר לנו להמשיך ליצור בתהליכים מאוד חופשיים בדומה לפרוייקטים שהיו לנו בבצלאל, החזון היה להקים מותג עיצוב בינלאומי ושבאותה נשימה יאפשר לנו לקייםאורח חיים כמו שאנחנו אוהבים : לנסוע לעבודה באופניים חנות צמודה לבית מלאכה, לקיים את המושג          ״דיזיינר מייקר״ בארץ ולהתפרנס מזה.

לפני כמה שנים היינו ביפן וטיילנו באופניים בקיוטו, הגענו לאזור מאוד ירוק ופתוח עם שדות חקלאיים, ופתאום ראינו מכונה אוטומטית, כמו מכונת שתיה קלה. התקרבנו וראינו שהיא ממוקמת בצמוד לשדה של מלפפונים והדבר היחיד שאפשר לקנות בה- הוא מלפפונים. זה היה מודל מדהים בשבילנו.

5. מה כל אחד מכם מביא לתהליך היצירה?

לרוב בועז מביא את הרעיון המופשט והחזון ומיי מכניסה אותו לתוך המציאות, לתוך הצורה, האפשר. כמו שמכניסים חומר נוזלי , בוץ עם רצון לתוך תבנית. אותו תהליך מתקיים אצלינו כמעט בכל דבר שאנחנו עושים יחד ולא רק ביצירה בסטודיו. גם ככה ייצרנו את הילדות שלנו.

6. מה אתם אוהבים לעשות בזמן הפנוי שלכם ?

מיי מנגנת בפסנתר ומתופפת עם הרכב מאולתר. בועז בזמנו הפנוי מטפח את הגינה הגדולה שלנו , מטפל בתרנגולות ובארנבים. כשיש 3 בנות בבית ועסק, זמן פנוי זה דבר שצריך להיות מאוד יצירתי כדי להשיג..

7. מהו ה essential של כל אחד מכם , שיום לא עובר בלעדיו?

האסנשייאל שלנו הוא ללא ספק -שנת הצהריים המקודשת, ארוחת צהריים חמה  בבית ושינה קצרה. מטעינים מצברים והכל נראה טוב יותר אחר כך

8. המוצרים שאתם מעצבים הם מאוד מלוטשים, בעיצוב נקי ומוקפד, לעומת שגרת החיים שלכם והבית שמרגישים הרבה יותר פשוטים וכפריים - איך אתם מסבירים את הפערים?

שאלה מעניינת וקשה. כרגע מאוד טבעי לנו לחיות בסביבה הזו ולא בבית מבריק בקומה ה 16 עם חניון ומעלית. מצד שני, שנינו מעצבי מוצר, מעריכים מוצרי אפל והמכוניות שלנו מצוחצחות. החיים שלנו מאוד דומים ותהליכים בסטודיו , מאחורי התוצרים המלוטשים יש עבודה בבוץ ובחומר. ההבדל הוא, שהחיים הם רק תהליך, אין להם תוצר, אולי אם היה תוצר לכל העבודה שאנחנו עושים בבית הכפרי, באדמה , עם הילדות, הקוצים, הצריף הישן ולול התרנגולות- אולי התוצר היה נראה כמו ביצה -עגול, לבן חלק ומושלם.

 

www.studiokahn.com

Photos: Amit Ofek


Leave a comment

Comments will be approved before showing up.

*
למדוד בבית

על מנת להקל עליך את תהליך הרכישה, אנחנו מאפשרים לך למדוד בבית ולשלם רק על הפריטים שמתאימים לך

איך זה עובד?
  1. הוסיפי עד 5 פריטים לסל הקניות
  2. סמני את האופציה - למדוד בבית בסל הקניות ושלמי רק 1% מערך ההזמנה
  3. הפריטים ישלחו אל ביתך עם שליח בחינם
  4. מרגע קבלת הפריטים יהיו לך 72 שעות להחליט איזה פריטים ברצונך לשמור.
    בתום 72 שעות אנחנו נחייב אותך רק על הפריטים שהחלטת להשאיר אצלך.
איך מחזירים פריטים?

עלות המשלוח חזרה על חשבון הלקוח